woensdag 16 november 2016

'Ik kan niet werken want mijn hond is ziek', wat moet je doen?

'Ik kan niet werken want mijn hond is ziek', wat moet je doen?
Je huisdier is ziek, een vriend heeft je nodig of je relatie is uit. Zo maar wat voorbeelden waarbij je je officieel niet ziek mag melden, maar je echt even andere prioriteiten hebt dan te gaan werken. Wat doe je dan? En mag je dan wegblijven van je werk?
"Ben je wel eens niet naar je werk gegaan omdat je liefdesverdriet had, omdat je hond of kat ziek was of om een andere bijzondere reden en hoe reageerde je baas toen?" vroegen wij eerder deze week op Facebook.
Zieke hond
"Onze hond kreeg een zware epileptische aanval net toen ik op het werk was (nachtdienst). Mijn man belde mij. Mijn collega gaf direct aan dat ik naar huis moest gaan. Zij zou blijven totdat ik terug was. Ik was hier heel erg blij mee. Wat fijn dat ik zoveel begrip kreeg. Je huisdier betekent zoveel voor je", reageerde Laura. ..............................
http://www.rtlnieuws.nl/geld-en-werk/ik-kan-niet-werken-want-mijn-hond-is-ziek-wat-moet-je-doen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten